Automessen i ny drakt

Vi har gleden av å ønske velkommen til messe 7. – 10. februar på Norges Varemesse.


Messen skal på flere måter fremstå i ny drakt – ny logo er en forsmak på dette. ABL og Norges Varemesse har inngått et nytt samarbeid, hvor vi i felleskap skal arrangere messen, og utvikle den i tråd med bransjens ønsker. En solid plattform ligger i bunn, som nå skal fornyes på flere områder. Teamet som står bak messen, vil med dette samarbeidet bli mer enn fordoblet i størrelse.

Hva blir så nytt?
Vi har mange ideer som i disse dager er i støpeskjeen, sikkert er det i hvert fall at vi har mer plass til disposisjon på messesenteret – og at den lange Glassgaten skal benyttes til show-attractions.  Målet er å gjøre Automessen til en møteplass for hele bilbransjens servicemarked.

Det skjer mye i bransjen og dette skal gjenspeiles i det faglige programmet, som er i trygge hender hos ABL. Nye samarbeidspartnere skal trekkes inn for å berike konseptet i tråd med bransjens ønsker. 

Besøks- og utstillerundersøkelsene fra forrige messe ga oss mange gode tilbakemeldinger, og danner grunnlaget for satsing fremover.

Ta en titt på brosjyren vi har sendt ut til potensielle utstillere:
Brosjyre Automessen 2018 »

Velkommen til Automessen 2018
7. - 10. februar
Norges Varemesse, Lillestrøm


Skriv ut